Kingapoe Walking omanikfirma B.W.T King sammub miinustes ja vaevleb juba teist aastat maksuvõlas. Veebruari lõpu seisuga ootab tasumist 322 390 euro suurune maksuvõlg.
Ain, Ingrid, Kalev ja Liis Võlli ettevõtte B.W.T Kinga alla kuuluvad Walkingu, Trendexpressi ja Jetty poed. Eesti üks suurim jalatsikaupluste omanikfirma vaevleb aga juba aastaid kahjumis ja on makseraskustes. Julianus Inkasso OÜ juhatuse esimees Ülar Maapalu ütles, et B.W.T Kinga omanike Ain ja Liis Võlli maksedistsipliin on neid inkassofirma ette juba palju kordi toonud. „Lõpuks on need probleemid ka lahenenud, kindlasti ka seekord,“ märkis ta.
Enam, kui pooled kauplused suleti
Hoolimata korduvatest pöördumistest ei vastanud B.W.T Kinga juhatus Äripäeva küsimustele. Ettevõtte eelmise aasta majandusaruandes on kirjas, et firma maksevõime on madal. Omakapital on negatiivne ja vajalike nõuete täitmiseks on omanikel tarvis teha täiendavaid sissemakseid. Aruande järgi kavatsevad omanikud seda teha selle aasta esimesel poolel.
Negatiivse omakapitali tõttu otsustas juhtkond 2012. aastal alustada laiaulatuslikku rekonstrueerimisprotsessi, mille tulemusena suleti kõik kahjumlikud poed ja lõpetati tegevus Läti ja Leedu turul. Läti tütarettevõte suleti ja Leedu oma müüdi maha. Kui tol ajal oli konsolideeritud ettevõttel 70 kauplust – 32 Eestis, Lätis 15 ja Leedus 23 – siis eelmise aasta lõpuks oli alles vaid 18 kauplust Eestis. Jetty kingapoodide äritegevus lõpetati sootuks.
B.W.T Kinga juhtkonna hinnangul on ettevõte endiselt jätkusuutlik ja jätkab tavapärast äritegevust. Möödunud aastal tegid omanikud ettevõttesse täiendavaid investeeringuid. Aruande järgi kaasati tegevusse investorid, kes andsid ettevõttele pikaajalise laenu 300 000 eurot.
Loe Äripäevast pikemalt , kuidas kommenteerib maksu-ja tolliamet maksuvõlga ning kuidas parnerid on B.W.T. Kinga tegevusega rahul. Seotud lood
Aktsiaselts B.W.T. KING suleb Walkingu kaubamärgina tuntud jalatsikaupluste keti, kirjutas Meie Maa. Seda kinnitas eile lehele Kuressaare Walkingu poe müüja.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.