Tugev online müük kergitas küberesmaspäeva müüginumbrid esmaskordselt üle 3 miljardi dollari piiri. Müüginumbrid lõid päevase online müügi rekordi ning ületasid ka prognoose.
Adobe's Digital Index-i andmetel kasvasid küberesmaspäeva müüginumbrid võrreldes eelmise aastaga 16% ning müügituluks oli 3,07 miljardit dollarit, vahendab CNBC.
Tarkvara ettevõte prongoosis, et ostupäevade müügitulu kasvab sellel aastal kõigest 12%.
Tänupühal alanud viiepäevane müügiperiood tõi kokku sisse 11,11 miljardit dollarit ehk 2,4% oodatust enam; võrreldes eelmise aastaga kasvas müügitulu 17%, selgub Adobe’i andmetest.
Ka mobiilsed ostud lõid rekordi - mobiili või tahvelarvutiga osteldes kulutati 799 miljonit dollarit.
Tulemused viitavad sellele, et kliendid eelistavad üha enam oma digitaalseid seadmeid füüsilistele poodidele ning seda hoolimata sellest, et jätkuvalt toimub enamus ostudest tavalistes poodides.
Üleüldine viiepäevase müügi tulemus aga on üsna kesine, kuna varased allahindlused ja deflatsioon mõjutasid suuresti müügitulemusi.
ShopperTraki andmete kohaselt kukkusid müüginumbrid Musta reede nädalavahetusel 10,4%.
ChannelAdvisori andmetel kasvas Amazoni küberesmaspäeva müügitulu 21,1% võrreldes eelmise aastaga. Alates tänupühadest kuni küberesmaspäevani kasvas Amazoni müügitulu 24,1%.
Riikliku Kaupmeeste Liidu andmetel ostles poodides või e-poodides
Musta reede nädalavahetusel koguni 151 miljonit ameeriklast; prognooside kohaselt oodati ostlema 136 miljonit inimest.
ShopperTrak prognoosib, et vaatamata kehvadele müüginumbritele on veel mitmeid müügipäevi ees ootamas ning detsembri müüginumbrid peaksid olema juba palju tugevamad.
Seotud lood
USA suuremate online-kaubamajade musta reede käive oli kokku 4,47 miljardit dollarit, mis on uus rekord.
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.