Tallinna Kaubamaja Grupi 2015. aasta konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 555,5 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2014. aasta tulemusega, mil müügitulu oli 535,0 miljonit eurot, 3,8%, teatas ettevõte börsile.
- Tallinna Kaubamaja Grupp kasvatas aastaga müügitulu 3,8% Foto: Andres Haabu
Supermarketite ärisegmendi 2015. aasta esialgne konsolideeritud müügitulu oli 383,5 miljonit eurot, kasvades 2014. aastaga võrreldes 4,2%. IV kvartali konsolideeritud müügitulu oli 104,2 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga võrrelduna 5,0%. Võrreldavate kaupluste kaupade müügitulu kasvas IV kvartalis 2,2% ja aasta kokkuvõttes 1,5%.
Kaubamajade ärisegmendi 2015. aasta müügitulu 95,6 miljonit eurot, kasvades aastaga 3,3%. Sellest neljandas kvartalis oli müügitulu 29,1 miljonit eurot, mis oli 2014. aasta IV kvartali tuludest kõrgem 2,4%. I.L.U. kosmeetikakauplusi opereeriva OÜ TKM Beauty Eesti 2015. aasta müügitulu oli 5,1 miljonit eurot, kasvades möödunud aastaga võrreldes 9,0%. Sellest IV kvartalis oli müügitulu 1,7 miljonit eurot, mis oli 2014. aasta vastavast perioodist 6,4%.
Autokaubandussegmendi 2015. aasta müügitulu oli 60,8 miljonit eurot. Müügitulu ületas 5,3% eelmise aasta tulusid, sealhulgas kasvas KIAde müügitulu 7,1%. Neljanda kvartali 15,2 miljoni euro suurune müügitulu kasvas aasta varasema müügituluga võrreldes 9,0%, sealhulgas kasvas KIAde müügitulu 3,4%.
Jalatsikaubanduse segmendi 2015. aasta müügitulu oli 11,9 miljonit eurot, vähenes aastaga 10,7%. IV kvartalis oli käive 3,4 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2014. aasta sama perioodiga 7,7%.
Kinnisvarade ärisegmendi 2015. aasta Grupiväline müügitulu oli 3,7 miljonit eurot. Müügitulu suurenes eelmise aastaga võrreldes 12,6%. IV kvartali Grupiväline müügitulu oli 1,2 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 38,5%. Neljanda kvartali müügitulu kasvu toetas edukas Viimsi keskuse avamine 2015. aasta augustis ning Lätis Rezekne hoone üürile andmine Grupivälisele osapoolele.
Seotud lood
Stockmann Eesti 2015. aasta puhaskahjum oli 946 207 eurot ning müügitulu vähenes aastaga 6%.
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.