Maxima Eesti turundusdirektorina asus ametisse varasem Baltika Grupi turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa.
- Maxima Eesti turundusdirektor Jaanika Terasmaa Foto: Maxima Eesti
Maxima Eesti tegevdirektori Vygintas Šapokase sõnul on tänavu Eestis 12. tegutsemisaastat tähistanud Maxima jaekett jõudnud suurima kliendiarvuni ning ettevõtte kaubamärk on tõusnud kümne Eesti armastatuima hulka. "Meie turundustiimi eesmärgiks on Jaanika juhtimisel veelgi efektiivsemalt müügitegevust ning brändi tuntust edendada, et seeläbi täiendavalt kliendilojaalsust suurendada," märkis ta.
Maxima Eesti uus turundusdirektor Jaanika Terasmaa näeb jaeketiturundustegevustes suurt potentsiaali. "Koostöös klientidega arendame aktiivselt edasi oma tugevusi, milleks on eksklusiivne tootevalik, soodne hinnatase ning parim hinna-kvaliteedi suhe. Tähtsaim meie jaoks on parim kliendikogemus, et kliendil oleks mugav poodi tulla, lihtne ostelda ja kaubavalikust leiab alati just vajaliku kauba. Meie eesmärk on olla klientide jaoks just see, mis vaja," rõhutas ta.
Jaanika Terasmaa on varasemalt töötanud kommunikatsiooniettevõttes Polhem PR ning viimased viis aastat oli ta erinevatel turundusega seotud ametikohtadel Baltika Grupis. Enne Maximaga liitumist vastutas Terasmaa turundusosakonna juhina rõivatööstuskontserni kaubamärkide Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo, Baltman ja Bastion turundamise eest. Jaanika Terasmaa omandab hetkel Tartu Ülikoolis magistrikraadi strateegilise juhtimise erialal.
Maxima Eesti kuulub jaekaubanduskontserni Maxima Grupé, mis ühendab 528 kauplust Eestis, Lätis, Leedus, Poolas ja Bulgaarias. Eestis tegutseb 75 Maxima kauplust, millest 54 on Maxima X kodukauplused, 18 Maxima XX supermarketid ja 2 Maxima XXX hüpermarketid ja üks e-toidupood. Igapäevaselt teenindavad Maxima kauplused keskmiselt 160 000 inimest. Maxima kauplused, kulinaariatsehhid ja logistikakeskus annavad tööd ligi 4300 Eesti elanikule.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.