• 06.01.17, 11:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

3 soovitust, kuidas kaubanduse tarneahelat optimeerida

Pärnu Tarneahela konverentsi esineja ja OG Elektra tegevjuht Gea Gross annab 3 soovitust, kuidas tarneahelat optimeerida.
OG Elektra tegevjuht Gea Gross
  • OG Elektra tegevjuht Gea Gross Foto: Raul Mee
1) Ümbertöötlus/taaskasutus/ jäätmekäitlus on kindlasti iga kaubandusettevõtte töö osa, kus saab oma kulud ja võimalused üle vaadata.
2) Outsourcing on tihti põhjendatud, aga teatud olukordades ei tohiks karta ka ise mingi asja otsast lõpuni haldamist.
3) Ühishanked võivad olla potentsiaal.
OG Elektras eraldi tarneahelajuhti palgal pole. „Tarneahelajuhi töö teevad meil ära kaubandusjuht, tootmisjuht, ostujuhid ja mingis osas ka laojuhataja,“ ütles Gross.
Põhjalikumalt saab Grossi kaubanduse kogemusloost kuulda juba 2.-3. märtsil toimuval traditsioonilisel Pärnu Tarneahelakonverentsil, mis kannab tänavu alapealkirja „Hoiame kokku“.
Loe ka Tööstusuudistest seda, kuidas seakasvatus annab neile lihaturul tohutu paindlikkuse. 
 
Autor: Harro Puusild, Tööstusuudised.ee toimetaja

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele