• 11.04.17, 11:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

9 toodet 10st müüakse tavakaupluses

Ettevõtted investeerivad liiga vähe tavakaupluse keskkonda. E-kauplustega konkureerimiseks tuleb tavakaupluses pakkuda klientidele selliseid võimalusi, mida e-keskkonnast ei leia. Fakt on see, et 9 toodet 10st müüakse ikka veel tavakaupluses, kirjutab Rootsi shopper marketingi agentuur Retail House enda blogis.
Lumene kosmeetikatoodete väljapaneku uuendus
  • Lumene kosmeetikatoodete väljapaneku uuendus Foto: Retail House
Oluline on endalt pidevalt küsida, kuidas saan kaupluse keskkonda veelgi atraktiivsemaks muuta.
Tooted peavad olema kergesti leitavadKaupluses peab olema lihtne navigeeridaPaku kliendile abi õige toote valimiselPaku kliendile informatsiooni ja teadmisi, mida on lihtne kätte saadaKliendil on võimalus tooted kohe kaasa võtta – lühike tarneaeg
Rootsi shopper marketing’i agentuur Retail House uuendas mõni aeg tagasi Stockholmi Ahlensi kaubamajja Lumene kosmeetika väljapanekut. See on konkreetne näide sellest, kuidas luua konkurentsivõimeline tavakauplus.
Retail House partner ning strateegiline konsultant Martin Moström tuleb 2. mail Tallinna ning viib läbi poolepäevase shopper marketing välkloengu, kus toob välja vähemalt 10 põhimõtet, kuidas tarbijale läheneda ning parandada turunduse ROI’d, kuidas parandada toote kommunikatsiooni müügikohas ning milline on ostja teekond ostuni. Tule kuulama ning registreeru SIIN soodushinnaga 139 eurot (km-ga 166,80)

Seotud lood

Uudised
  • 25.10.17, 12:03
5 mõtet, kuidas panna inimesed tavakauplusest rohkem ostma
Rootsist pärit shopper marketingi ekspert Martin Moström, kes esineb 9. novembril Eestis, jagab lugejatele 5 mõtet, kuidas panna inimesed tavakauplusest rohkem tooteid ostma.
Uudised
  • 06.04.17, 12:45
Ostjad ostavad kasu, mitte funktsiooni
Rootsi shopper marketingi ekspert Martin Moström rääkis intervjuus, et ostjad ostavad kasu, mitte funktsiooni. Seega, kui sa ei ütle kliendile, mis kasu ta selle toote ostmisest saab ning ei aita tal ületada ostmisbarjääri, siis jääb kliendile väärtus loomata ning kaupmehel võimalus müüki suurendada tegemata.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 15:25
Via Express – täpne ja turvaline transpordipartner nii tava- kui režiimkaupade veoks
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele