• 03.05.17, 11:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink Silja Line püsikliendiprogramm Club One muutub digitaalseks

Läänemere piirkonna üks suurimaid, 2,2 miljoni kasutajaga Tallink Silja Line’i püsikliendiprogramm Club One muutub senisest plastkaardist digitaalseks kliendikaardiks.
Tallink Silja Line püsikliendiprogramm Club One muutub digitaalseks
  • Foto: Tallink
“Oleme tänaseks jõudnud olukorda, kus ühelgi Tallink Silja Line kuueteistkümnel laeval plastkaarti enam vaja ei ole ning kõik tehingud saab teha digitaalselt mobiiltelefoni abil. Järgmise sammuna tahame jõuda merelt maa peale ning tagada ka seal digikaardi kasutuse,” märkis Club One juht Helena Raud.
“Kui laiemalt vaadata, siis plastkaartide aeg hakkab ümber saama, klient ootab kasutusmugavust ning tulevik kuulub pöördumatult äpp-idele ja digikaartidele,” tähendas Raud. 
Club One püsikliendiprogramm loodi 7. mail 2007. aastal ning juba 2011. aastaks koondas see miljonit inimest üle maailma. Enamus liikmetest on pärit Läänemere piirkonna riikidest: Soomest, Eestist, Rootsist ja Lätist. Kokku on liikmeid 88 erinevast riigist, sealhulgas näiteks ka Hiinast, Kanadast ja Indiast. Club One kaartidega tehakse laevadel päevas ca 75 000 tehingut. 
Alates ülemöödunud aastast on programmiga liitumine tasuta. Club One lojaalsusprogramm pakub oma klientidele unikaalseid hüvesid, mis on seotud reisimisega Läänemere piirkonnas. Allahindluseid pakutakse nii reisijapiletitele kui ka pardaostudele. Lisaks on Club One püsikliendiprogrammil arvukalt teisi koostööpartnereid.
Tallinki ja Silja Line’i reisijate jaoks on liikmelisuse suurimaks väärtuseks reisidega kogunevad boonuspunktid, mille eest saavad kliendid osta uusi reise kõikidesse ettevõtte sihtkohtadesse. Laevapiletite ost ongi olnud liikmete senine populaarseim valik, lisaks on levinud boonuspunktide kasutamine Tallinki hotellides toakategooria tõstmiseks. 
AS Tallink Grupp on juhtivaid reisijate- ja kaubaveoteenuse pakkujaid Läänemere põhjapoolsemal alal. Ettevõttele kuulub 16 laeva ning firma sõidab Tallinki ja Silja Line`i kaubamärkide all kuuel erineval laevaliinil. AS Tallink Grupp annab tööd ligi 7000 inimesele ning teenindab aastas 9,5 miljonit reisijat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele