Marks & Spencer teatas, et sulgeb oma kaks kauplust Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuses 9. juulist.
Marks & Spenceri rahvusvahelise kaubanduse direktor Jonathan Gleinster ütles, et kaks Eesti kauplust suletakse 9. juulil. "Me teame, et see ei ole lihtne meie töötajate jaoks, kuid ma soovin tänada neid proffessionaalsuse eest, kuidas nad sulgemise protsessi käsitlesid."
Alates 13. juunist kuni poe sulgemiseni tehtud tehingutele M&S-i kauba tagastamise tingimused enam ei kehti, kuid see ei mõjuta seadusejärgseid kliendiõiguseid.
Kuid kõik ostud, mis on tehtud ennem 12. juunit, siis saab neid saab tagastada 35 päeva jooksul peale ostu sooritamist ostukviitungi olemasolul.
Marks & Spencer teatas juba eelmise aasta novembri alguses, et alustab läbirääkimisi oma kahe Eestis asuva poe sulgemiseks. Lisaks Eesti poodidele soovis ettevõte veel kümnel turul sulgeda 53 kauplust, sealhulgas kümme kauplust Hiinas, seitse Prantsusmaal, samuti kauplused Ungaris, Leedus, Poolas, Slovakkias, Rumeenias, Hollandis ja Belgias.
Seotud lood
Eestis Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskusi haldava Cityconi finantsdirektor Eero Sihvonen rääkis, et nad siiani kaaluvad Rocca Al Mare keskuse laienemist, kuid see peab olema mõttekas nii rahaliselt, kaubanduslikult ning kasulik ka klientidele.
Baltika Groupi juhatuse esimehe Meelis Milderi sõnul näitab Marks & Spenceri sulgemise otsus, et isegi nii suurtel ja pika ajalooga kaubamajadel pole välisturgudel lihtne hakkama saada, samas, mis puudutab Baltikumi turu mitmekesisust, on nende lahkumisest loomulikult kahju.
Apollo Grupp sõlmis koostöölepingu maailma ühe kiiremini kasvava toidu- ja meelelahutusketiga O’Learys, mille järgi avatakse järgmise aasta 1. märtsil Kristiine keskuses massiivne, ligi 4 000 ruutmeetril laiuv O’Learys spordirestoran ja meelelahutuskeskus.
Marks & Spencer teatas täna, et alustab töötajatega läbirääkimisi seoses kavatsusega sulgeda Eestis kaks kauplust. Sulgemiskavatsus tugineb Marks & Spenceri kontserni kuuluva 466 rahvusvahelise kaupluse äritulemuste ja potentsiaali põhjalikule analüüsile.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.