• 28.06.17, 13:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hulgimüüja kahekordistas kasumi

Hulgimüüja Infomir suurendas märkimisväärselt nii käivet kui ka kasumit, sest ettevõte laienes agressiivselt.
Hulgimüüja kahekordistas kasumi.
  • Hulgimüüja kahekordistas kasumi. Foto: Andras Kralla
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et hulgikaubandusega tegeleva Infomir OÜ müügitulu kasvas 2016. aastal 145 protsenti, 13,73 miljoni euroni. Ärikasum suurenes 927 643 euro võrra, 1,86 miljoni euroni (+100 protsenti).
Ettevõttes töötas mullu keskmiselt 3 inimest, võrreldes 2015. aastaga see näitaja ei muutunud. Käive töötaja kohta tõusis 145 protsenti, 4,58 miljoni euroni. Keskmine brutotasu kasvas 92 protsenti, 3546 euroni kuus.
Täpsemalt tegeleb ettevõte interaktiivse televisiooni vaatamiseks vajaliku seadmestiku hulgimüügiga. „2016. aastal laiendas ettevõte oluliselt oma realisatsiooniturge, seda nii EL liikmesmaades kui ka riikides, mis ei kuulu Euroopa Liitu. Märkimisväärselt suurenes müük sellistesse riikidesse nagu Saksamaa, Bulgaaria, Austria, Poola, Belgia, Ungari. Lisandus kliente Prantsusmaal, Iirimaal, Sloveenias,“ kirjutas firma oma tegevusaruandes.
„2017. aastal planeerib ettevõte kasvatada käivet realisatsiooniturgude laiendamise ning uute klientide otsimise ja kaasamise arvelt.“
Ettevõtte emafirma on Küprosel registreeritud Panoramicbit Limited. Eelmisel ja üle-eelmisel aastal omanikud firmast dividende ei võtnud.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega Äripäeva infopangas

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele