Jaapani rõivakaupmees Uniqlo paigaldab Ameerika lennujaamadesse ja kaubanduskeskustesse müügiautomaadid, et muuta rõivaste ostmine väga lihtsaks.
- Jaapani rõivakaupmees Uniqlo avas USA lennujaamas enda müügiautomaadi
„Uniqlo To Go“ masinatest on võimalik osta ettevõtte kaks kõige populaarsemat toodet kollektsioonist „LifeWear“: Termosärk (14,90 dollarit) ja kerge jakk (69,90 dollarit), kirjutab Business Insider. Müügiautomaadis leiab neid tooteid erinevas suuruses ja värvitoonis. Lisaks on tooted pakendatud mugavalt reisipakendisse.
Uniqlo paigaldab kokku 10 müügiautomaati ning esimene neist avati 3. augustil Oaklandi rahvusvahelises lennujaamas. Ülejäänud avatakse augusti ja septembri kuu jooksul.
Müügiautomaadid võimaldavad ettevõttel avada väikeseid esindusi erinevatel turgudel ja kasvatada enda kohalolu Ameerikas, investeerimata selleks suuri summasid kauplustesse. Lennujaamades paiknevad müügiautomaadid on hea võimalus osa saada sealsest suurest külastajate hulgast.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.