Alates uuest aastast võtab populaarse kondoomide kaubamärgi „LifeStyles" edasimüüja õigused üle MV Eesti, kes kavatseb tunduvalt laiendada Eestis müüdavate kondoomide valikut.
Leedu ettevõtte Mineraliniai vandenys tütarettevõtte MV Eesti peadirektor Saulius Dikčiuse sõnul on „LifeStyles“ bränd Leedu ja Eesti turul liidripositsioonile väga lähedal.
„Mõlemas riigis on „LifeStyles“ kaubamärgi toodang nõudluselt teisel kohal. Leedus on „LifeStyles“ sortimendis müügil 15 erinevat toodet ning esindatud on ka Premium-kategooria tooted sarjast „SKYN“. Aasta jooksul on kondoome ostetud peaaegu 3 miljoni euro eest. Kuna Eesti tarbija on seni saanud valida kaubamärgi viie toote vahel, siis on meie eesmärgiks laiendada tootevalikut ning suurendada nõudlust,“ kommenteeris Dikčius.
Seni kuulusid „LifeStyles“ kaubamärgi edasimüüja õigused Eestis ettevõttele Eugesta. Kuna kaubamärgi tootja soovib Balti regioonis oma tegevust parandada, võeti vastu otsus anda õigused ettevõttele Mineraliniai vandenys.
Kaubamärgi „LifeStyles“ kondoome hakatakse Eestis müüma jaemüügikettides, ilu- ja kodutarvetekauplustes, bensiinijaamades ning teistes väiksemates müügipunktides.
Sel aastal omandas ettevõte Mineraliniai vandenys veel viie kaubamärgi edasimüügiõigused Eestis –„7 DAYS“ sarvesaiakesed, „Nespresso“ kohv ja kohviaparaadid, „Pelican Rouge“ kohv, „Movenpick“ lahustuv kohv ning Franklin&Sons karastusjoogid.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.