Suure kogemuste pagasiga ConversionXL Agency tegevjuht Viljo Vabrit annab Äripäeva Akadeemia uues koolitussarjas "E-äri optimeerimise meistriklass" osalejatele tööriistad e-äri analüüsimiseks, probleemide kaardistamiseks ning e-äri kasvamisele suunatud tegevuskava loomiseks.
- ConversionXL Agency tegevjuht Viljo Vabrit Foto: Andres Haabu
Viljo Vabrit on e-äride optimeerimise ekspert, ning CXL Agency kaasasutaja ja tegevjuht. CXL Agency on globaalse haardega tehingute optimeerimise agentuur, mis tegeleb suurte, kuni miljarditesse ulatuva käibega veebiäride müügi tõstmisega. Viljo agentuuri klientide hulka kuuluvad sellised globaalsed brändid nagu Carrefour, Marriott, Belron ja ADP.
Veebiäri kasvatamine on maraton, mitte sprint ning konkurentidest ees olemiseks on vaja teha pidevalt tööd. Välja on vaja juurida e-äri nõrkused, samas panustades innovatsiooni. Veebiäri eduka kasvatamise jaoks on tarvis aru saada, mis takistab klientidel veebis vajalikke tegevusi tegemast ning kui probleemid on selged, tuleb need võimalikult efektiivselt lahendada.
Soovitud tulemuste saavutamiseks on vaja „lugeda“ andmeid, mida veebikülastajad toodavad ning teada universaalseid protsesse ja printsiipe, millele tuginedes on võimalik stabiilselt oma e-äri kasvatada.
E-äri optimeerimise meistriklass annab teadmised ja oskused, kuidas suurendada oma veebiäri käivet ilma lisainvesteeringuteta veebiturundusse.
Viljo Vabriti sõnul on näha, et kliendi veebi kutsumise kulutused lähevad suureks ning nüüd tuleb hakata rohkem panustama sellele, kuidas kliendid veebis ostma panna. Kuidas saab esilehe paremaks teha, ostukorvi mugavamaks, milline on klienditugi, tarned ja sortiment. Vabriti hinnangul muutub see kõik oluliselt tähtsamaks.
Kaubandus.ee ja Äripäeva Akadeemia korraldatud
E-äri optimeerimise meistriklass toimub 8. märtsil 2018. Tutvu koolituse täieliku programmiga
SIIN ning registreeru kohe!
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.