• 09.03.18, 08:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ASOSe pakke saab tagastada Omniva pakiautomaatidest

E-poodidele kaupade tagastuslahendusi pakkuv rahvusvaheline platvorm ReBound Returns valis Baltikumi tagastuste osas partneriks Omniva.
ASOSe pakke saab tagastada Omniva pakiautomaatidest
  • Foto: ASOS
ReBound Returns osutab teenuseid erinevatele e-poodidele, muuhulgas ka Suurbritannia e-kaubanduse gigandile ASOS. Seega on nüüd ASOSest kaupu tellinud klientidel mugav ja käepärane võimalus üle kogu Baltikumi tagastada mittesobivaid tooteid Omniva pakiautomaatide vahendusel.
„E-kaubanduse kasvu oluline mõjutaja on tellijate kindlus kauba tagastamise võimalikkuse ja mugavuse suhtes, mistõttu on e-poodidele eriti oluline, et tagastuslahendus oleks mugav, kiire ja kättesaadav,“ ütles Omniva rahvusvahelise ärisuuna grupi juht Sten Esna. „Meile on suur rõõm, et ReBound Returns valis Baltikumi tagastuste partneriks just Omniva.“
Näiteks ASOSe tellimuse puhul saab tellija nüüd e-kirjaga info tagastamise võimaluste kohta, sealhulgas ka lingi ReBoundreturns tagastuste lehele. Juhul kui ostja soovib kaupa tagastada, tasub tal selleks minna tagastuste lehele, end identifitseerida (tellimuse number, tellija nimi jne) ning valida tagastusviis. Seejärel saadetakse talle SMS’iga kood, mille abil saab klient tagastatava kauba ükskõik millisesse Omniva pakiautomaati viia. 
„Baltikumi kliendid eelistavad pakkide saamise ja saatmise kanalina pakiautomaati ning Omniva kasuks rääkiski suurim pakiautomaatide võrgustik üle Baltikumi,“ ütles ReBound Returnsi tegevjuht Graham Best.
Omnival on üle 300 pakiautomaati Baltikumis ning tänavu on plaanis võrgustikku oluliselt laiendada, jõudes pakiautomaatidega klientidele veelgi lähemale.
ReBound Returns on tagastuslahendusi pakkuv rahvusvaheline platvorm, mis pakub e-poodidele ja e-ostlejatele globaalset tagastuslahendust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele