• 16.03.18, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tasuta transport andis Home4You e-poe käibekasvu tõuke

Evelekt Hulgi (Home4You) e-kaubanduse juht ja Eesti E-kaubanduse Liidu juhatuse esimees Mait Mäesalu rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et nende e-poe käive on 15% ettevõtte kogukäibest.
Home4You e-pood
  • Home4You e-pood Foto: Kuvatõmmis
„Kui neli aastat tagasi oli e-kaupluse osakaal käibest 3%, siis tänaseks on see kasvanud 15%ni,“ ütles Mäesalu. Ta rääkis, et nende jaoks oli e-kaubanduse pöördepunktiks tasuta transpordi pakkumine. „Muutsime logistilise lahenduse veebis eeliseks,“ sõnas ta. Jaekaubanduse eelis on see, et ta tuleb, näeb ja saab katsuda.
Mäesalu ütles, et nad annavad kliendile enda e-poes lubaduse, et ta saab kulleriga kauba kohaletoomise päeva kokku leppida. „Me ei saa lubada seda, et kaup on näiteks kell 8.15 kliendil kohal, see nõuab suurt võimekat logistikapartnerit.“
Tema sõnul on läinud sedasi, et kliendid võrdlevad hindu ning enne jaekauplusesse minekut tehakse arvuti taga hinnavõrdlus juba ära. „Kui klient juba jaekauplusesse tuleb, siis ta on väga teadlik ning 50% ulatuses on tal juba ost tehtud. Siin on jaekaubanduse ülesanne see, et inimene ilma ostu sooritamata uksest välja ei läheks,“ rääkis Mäesalu ning lisas, et suur väljakutse on see, kuidas e-kauplus ja tavakauplus koos tegutsema panna.
„Jaekaubandus muutub, kuid eelis on peenkauba ja sisustuskauba müügis. Kui klient valib näiteks jõuluehteid või emotsiooniostu, ja tahab näha milline see toode on. Veebi eelis on suured kaubad, kus on logistiline probleem, sest klient peab tooted kuidagi koju saama,“ selgitas Mäesalu.
Mäesalu ütles ka hommikuprogrammis, et E-kaubanduse Liidu soov on muutuda Baltikumi üleseks. Kuula hommikuprogrammist, mida Mäesalu veel rääkis liidu eesmärkidest ning e-kaubanduse osakaalust kogu kaubandusest.
 
Autor: Aivar Hundimägi, Äripäeva ajakirjanik

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 12:04
Selveri Köök annab nõu: mida panna jõululauale!
Selveri müügid kinnitavad, et jõulude ajal eelistatakse traditsioonilisi maitseid, kuid alati on ruumi innovatsioonile. Seetõttu tuleb Selveri Köök igal aastal välja uute ja eriliste jõulutoodetega. Kulinaaria tegevdirektor Merje Kips räägib lähemalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele