Äripäeva teemaveeb kaubandus.ee korraldab 29. mail omni-channeli teemalise seminari „Kuidas pakkuda klientidele suurepärast ostukogemust kõikides kanalites?“. Loe, miks tasub seminaril osaleda!
Kaupmeeste väljakutse on integreerida tavakauplus mobiili ja e-poe kasutajakogemusega, et luua laitmatu omni-channel lahendus. Seminaril räägimegi sellest, kuidas pakkuda klientidele suurepärast ostukogemust kõikides kanalites.
Kuidas teile tundub olukord kliendi seisukohast. Klient asub kauplusesse, leiab endale sobiliku toote, kuid suurust ei ole. Küsib teenindaja käest, et kas mõnes teises kaupluses on tema soovitud suurust. Saab vastuse, et on küll, kuid saame selle siia kauplusesse tellida. Tulge nädala pärast uuesti.
Kas klient on rahul sellise lahendusega? Miks ei oleks võinud teenindaja teha koos kliendiga tellimuse ära ja sobilik suurus saadetakse kliendile koju või kontorisse?
Seminaril saab vastused järgmistele küsimustele:
•Kuidas on ettevõtted edukalt omni-channeli lahendust enda ettevõttes rakendanud? Mis on õppetunnid ja head kogemused, mis nad sealt saanud on?
•Kuidas kliendid teevad ostuotsuse ehk mida peab teadma klientide ostukäitumise muutuste kohta?
•Milliseid lahendusi kasutatakse mujal maailmas ning kuidas võiks neid Eestis kasutada?
•Kuidas innovaatilisi muudatusi ettevõttes edukalt ellu viia?
•Kuidas panna kogu ettevõte ühte sammu astuma ja kuidas jaekaupluse teenindajad panna kasutama e-kauplust ühe müügivahendina?
Tutvu programmiga
SIIN ning registreeru soodushinnaga
SIIN.
Seotud lood
Tarbijakaitseamet on tänavu suurema tähelepanu alla võtnud e-kaupluste müügitingimused. Seni kontrollitud 40 kaupluse põhjal saab olukorda hinnata kehvaks, sest neist 39 puhul esines rikkumisi, sõltumata veebipoe suurusest. Enim probleeme esines 14-päevase taganemisõigusega.
Kantar Emor uurib spetsiaalselt 29. mail toimuva seminari „Kuidas pakkuda klientidele suurepärast ostukogemust kõikides kanalites?“ tarvis Eesti tarbijatelt, kui palju tagastavad nad kaupa e-kauplustele ja millise hinnangu nad annavad tagastamise mugavusele.
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.