Eesti suurim professionaalne ilukaubamaja Tradehouse avas 29. juunil Peterburi teel enam kui 7700 m2 suuruse peahoone, laiendades sellega oma äritegevust ning viies koolitusmaastiku uuele tasandile.
- Kõne pidas Tradehouse OÜ asutaja Avo Kivimaa Foto: Tradehouse OÜ
Multifunktsionaalne komplekshoone hõlmab hulgiladu koos logistikakeskuse, jae- ja hulgikliendi müügialaga, koolituskeskust koos ilutööstusele vajalike õppeklassidega, fotostuudiot, kaasaegset bürood jm. Teist antud mastaabi ja kontseptsiooniga hoonet Eestis ei ole, pakkudes lisavõimalusi nii kodumaistele kui ka lähiriikide ilutegijatele.
„Koplis asuv ladu ja kontor jäid meile paraku väikseks, nii laienenud brändide valiku, toodete mahutamise kui ka personali kasvu osas. Uus hoone annab meile võimaluse areneda lisaks kvantiteedile ka kvaliteedi osas,“ kommenteeris Tradehouse’i omanik Avo Kivimaa. Kokku on uues müügisaalis jooksvat riiulipinda üle 3500 meetri ja müügil olevate tooteartiklite arv küündib 100 tuhandeni.
„Suurimaks väljakutseks ei olnud mitte enam kui 1300 kaubaaluse kolimine, vaid see, kuidas täiel määral hoomata meie uue peahoone kõiki võimalusi,“ lisas Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp. „Tradehouse’i ootab ees väga põnev arengufaas ning samm, mis viib meid uude ajastusse,“ lisas Kuldkepp.
Capital Mill’i uusarenduse kogupind on ca 14 000 m2 ning teise suurrentnikuna hakkab lisaks Tradehouse’le aadressil Peterburi tee 47 tegutsema Ideal Motocenter (Avise brändi esindaja). Lisaks avab hoones juuli alguses uksed Bouche Cafe & Bistro.
2002. aastal asutatud Tradehouse OÜ on Põhjamaade üks suurimaid professionaalsete ilutoodete maaletoojaid ja edasimüüjaid. Ettevõtte mullune käive oli 10 miljonit eurot ning tööd antakse ligi 100-le inimesele.
11 fotot
- Tradehouse OÜ avas uue peahoone. Fotod: Tradehouse OÜ Foto: Kalev Lilleorg
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.