Eesti Kaupmeeste Liit annab juba viiendat korda välja Aasta Kaubandustegu auhinna. Kes on käesoleval aastal selle auhinna vääriline? Avalda arvamust 14. septembriks 2018.
- Kaubanduse Aastakongress 2017 Foto: Raul Mee
Konkursi eesmärgiks on leida kaubanduse edulugusid, millest oleks kolleegidel õppida ning tutvustada ja tunnustada edukaid kaubandusettevõtjaid.
Oma kandidaadi nimetamisel tooge palun välja ka kriteeriumid, mille alusel teie hinnangul tegu auhinda väärib.
Aasta Kaubandustegu on tegu, mis paistis teile silma 2018. aastal ja vastab ühele või mitmele alljärgnevatest kriteeriumitest, olles:
- toonud kasu klientidele;
- toonud kaasa ettevõtte või valdkonna erakordse majandusliku edu;
- aidanud kaasa Eesti kaubanduse üldisele arengule ja maine kujundamisele;
- aidanud tõsta Eesti kaubanduse rahvusvahelist konkurentsivõimet;
- kontseptuaalselt silmapaistev (terviklahendus, uus arendus vms);
- kaasa toonud positiivseid muudatusi ühiskonnas ja/ või ettevõttes;
- taganud head suhted kaubandusettevõtja ja klientide, partnerite, tarnijate vahel;
- paistnud silma innovaatilisusega, on loonud mõne tulevikku suunatud tehnoloogilise uuenduse;
- paistnud silma töötajatest hoolimise ja töötingimuste parendamisega.
Kindlasti peab Aasta Kaubandustegu olema kooskõlas ausa ja eetilise kaubanduse põhimõtetega.
Palun levitage seda üleskutset ka oma koostööpartnerite hulgas!
Aasta Kaubandustegu võitja avaldatakse
Kaubanduse Aastakongressil 9.10.2018. Tutvu kongressi programmiga
SIIN ning registreeruge soodushinnaga
SIIN.
Aasta Kaubandustegi 2017 auhinna sai Balti Jaama turu arendus.
Aasta Kaubandustegu 2016 auhinnaga pärjati Rahva Raamatu Viru Keskuse kauplusekontseptsiooni.
Aasta Kaubandustegu 2015 auhinna pälvis uuenenud Apotheka apteegid.
Aasta Kaubandustegu 2014 võitis Statoil Fuel & Retail Eesti AS klienditeenindaja töö tähtsustamise kommunikatsiooni eest meedias.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.