• 07.09.18, 13:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu Kaubamaja uuenes

Tartu Kaubamaja Naiste Kingamaailm ja Meestemaailm uuenesid, kuna ettevõte soovis inspireerida oma kliente ja pakkuda laiemat kaubavalikut ning uusi brände sealses piirkonnas.
Tartu Kaubamaja uuenes
  • Foto: Signe Milkov
Kaubamaja arendusdirektori Liina Männama sõnul olid muudatused Tartu Kaubamaja Naiste Kingamaailmas ja Meestemaailmas vajalikud mitmel põhjusel. „Esiteks soovime pakkuda Tartu Kaubamajas laiemat kaubavalikut ning uutel pindadel on võimalik kokku eksponeerida mitmekümne täiesti uue ja Tartus seni nägemata kaubamärgi tooteid. Projektiga seoses uuendasime põhjalikult märgiportfelli, koosluste loogikat ja proportsioone, mis tänaseks olid ajale jalgu jäänud,“ ütles Männama. Ta lisas, et nad värskendavad oma müügikeskkondi pidevalt, et nende klientidel oleks seal huvitav käia ning inspiratsiooni ammutada.
Tartu Kaubamaja uued maailmad on loodud koostöös sisearhitektidega Ruumilaborist, kes on ka mitmete Tallinna Kaubamaja müügimaailmade sisekujunduse autoriteks. Männama sõnul on seal Tallinna Kaubamaja Kingamaailmast ja Meestemaailmast tuttavaid detaile, kuid päris koopia see siiski pole. „Tartust leiab kindlasti ka palju teistsugust ja üllatavat.“
„Kuna mõlemad müügimaailmad asuvad samal korrusel, oli omaette väljakutse luua üks suur tervik, aga siiski selgelt eristuvad alad nii meestele kui ka naistele,“ rääkis Männama. Näiteks on Tartu Meestemaailmas täiesti uue kontseptsiooniga Teksastuudio, mis koondab enda alla kõik teksabrändid, terviklikult hoomatav eksklusiivsete kaubamärkide ala ja oluliselt suurem jalatsi- ja kotipiirkond. Naiste Kingamaailmas lisavad šoppamiseks naudingut enneolematud sisekujunduselemendid: kingatribüün, akrüülklaasist linnuparv ja teemandikujulised riiulid.
Männama rääkis, et nende eesmärk oli teha Tartu meeste elu lihtsamaks ja pakkuda tervikut sõna otseses mõttes „pealaest jalatallani“. Kooslust täiendab tema sõnul nüüd ka rätsepateenus otse müügipinnal (Tubli rätsep), et korrigeerida rõivastel koheselt figuuri eripäradest tulenevad pikkused-laiused. „Mugavamad on nüüd ka proovikabiinid koos integreeritud minibaariga, kuhu saab vajadusel nupuvajutusega teenindaja kutsuda.“
Fotod: Signe Milkov
Fotod: Signe Milkov
49 fotot
  • Fotod: Signe Milkov

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele