Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liitu (ETKAL) asub alates oktoobrist juhtima hiljuti E-kaubanduse Liidust lahkunud Signe Kõiv, kes võtab rolli üle 2015. aastast tegevjuhi ametit pidanud Lola Tehverilt.
Kõivu sõnul lasub talle ETKALi tulevase juhina vastutusrikas, kuid äärmiselt põnev roll. "ETKALi juhtimine on südamelähedane väljakutse, et kokku põimida isiklik huvi turundamise vastu ja koostöö Eesti parimate loovagentuuridega valdkonna arendamiseks," ütles ta.
Kõiv lausus, et liit on olnud väga toimekas oma liikmete ja valdkonna huvide esindamisel, tuues selle heaks näiteks iga-aastase loovusfestivali Kuldmuna korraldamise. "Kiidan tegevjuhi Lola Tehveri ideid ja energiat liidu kindlakäelisel juhtimisel ning hindan kõrgelt juhatuse panust, kes igapäevategevuste kõrvalt aktiivselt ühise huvi nimel pingutavad," lisas Kõiv.
Perioodil 2015–2018 kasvatas Signe Kõiv E-kaubanduse Liidu liikmete arvu üle 230 protsendi ja eelarvet üle 300 protsendi. Töö käigus panustas ta valdkonna arengusse uute seminaride ja ühisürituste juurutamisega, andis hoo sisse e-poodide kampaaniapäevale E-smaspäev ja lansseeris E-tegu auhinna ettevõtjate tunnustamiseks. Kõivul on magistrikraad rahvusvahelises ärijuhtimises spetsialiseerumisega juhtimisele ja turundamisele ning täiendavalt õpib ta õigusteadust Tartu Ülikoolis.
Senine ETKALi tegevjuht Lola Tehver sõnas, et annab südamerahuga ameti Signe Kõivule üle. "Aeg on küps kursi muutmiseks ning ma usun, et Signe on kõige õigem kapten laevale. Olles aga ise turunduskommunikatsiooni valdkonnas pikalt olnud, jään kindlasti ka edaspidi siin toimetama," märkis ta ja lisas, et plaanis on keskenduda põhjalikumalt Konekesko Eestile, kus ta on juba viimased kaks aastat tegutsenud turundusjuhi rollis.
"Lisaks tahan väga tegeleda maalimisega, milleks on viimasel ajal jäänud liiga vähe aega," sõnas Tehver.
ETKALi juhatuse liige Ivo Kallasmaa märkis, et Tehveri panus turundusmaastikul on kahtlemata jätnud oma jälje. "Täname juhatuse liikmetega Lola Tehverit, kes rikastas liitu oma laialdaste kogemuste ja teadmistega ning seisis pühendumusega nii oma sõnades kui ka tegudes valdkonna järjepideva arengu eest," lausus ta.
ETKAL on Eesti üritusturundus-, reklaami-, meedia-, PR-, disaini- ja digiagentuuride ühine katusorganisatsioon. Erialaliidu eesmärkideks on turunduskommunikatsiooni valdkonna arendamine Eestis, sektori maine ja ühiste seisukohtade kujundamine ning huvide esindamine suhtluses avaliku võimu ja teiste osapooltega.
ETKALi liikmed on Tank, Artwerk, AD Angels, Creatum, IDEA, Taevas Ogilvy, Optimist, Newton, Zavod BBDO, Age McCann, Kontuur Leo Burnett, DIVISION, ADM, Refleks, Velvet, Neway, Ogilvy PR, Dalton, PR Concept, WOW Events, Elamusstuudio, Orangetime, Winston Wolf, ID Production, JOLOS, Frank Events, Milestone Events, Event Factory.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.