Müügitegu 2018 finalist ja Matsimoka üks asutajatest Sten Inno räägib, kuidas nad vorstitootmiseni jõudsid ja kuidas neil õnnestus müügikäivet enam kui kahekordistada.
Inno sõnul sai kõik alguse ideest tuua turule kvaliteetne lihatoode. Selle aluseks oli omakorda 10-15 põhimõtet. „ Eestil ei ole vaja järjekordset saastatootjat. Seega võtsime algusest peale eesmärgiks kasutada vaid kvaliteetset toorainet naturaalses kestas,“ tõi Inno ühe näite. Lisaks on nende tootes palju käsitööd ning teadlikult keskenduti sellistele tehnoloogiatele, mida suured tegijad ei saa või ei taha kasutusele võtta.
Üks asi on toode, aga sama oluline on selle toote müük. Matsimoka on valinud müügiks eristuva strateegia, nad ei pakkunud kuni viimase ajani oma lihatooteid läbi suurte jaekettide, vaid otsustasid luua tugeva brändi läbi iseseisva müügivõrgu suurtes kaubanduskeskustes. Rimiga on nad küll täna koostööd alustamas, kuid Müügitegu 2018 finaali tõi Matsimoka just nn müügisaarte edu. „Suhteliselt absurd oleks minna tundmatu brändiga kusagile suurde jaeketti. Me võime ju sinna sisse saada, aga peagi tuleb see kaup meile riknenud kujul tagasi,“ põhjendas ta.
Vaata Äripäeva teemaveebist BestSales.ee videot Sten Inno värvikast esinemisest Müügijuhtimise aastakonverentsil, kus ta muuhulgas toob käibele uue müügitermini „mutt ja lett“, räägib äriidee sünniloo ning viitab tulevikuplaanidele panna müügisaared edaspidi frantsiisina tegutsema.