Circle K Eesti juhtkonnas vahetasid kolm tippjuhti oma vastutusvaldkondi – senine jaemüügidirektor asus mootorikütuste müügidirektori, personalidirektor jaemüügidirektori ja turundusjuht kaubandusdirektori ametikohale.
“Kui üks ametivahetus oli tingitud kaubandusdirektori lapseootuspuhkusele siirdumisest, siis teised kaks valdkonnavahetust toimusid mitte ajutiselt vaid püsivalt. Vastupidiselt esmamuljele on sellised karjääriteel liikumised meie kontserni praktikat arvestades oodatud ja tavapärased valikud, mille eesmärk on juhte motiveerida ja anda neile arenguks võimalusi,“ märkis Circle K Eesti peadirektor Kai Realo.
“Ettevõtte juhtkonnas töötavatel juhtidel ei ole tihti võimalik oma karjääriteed jätkata vertikaalselt ning seetõttu on hea kui kogenud juhid saavad võimaluse arendada oma kogemusi ja oskuseid, liikudes organisatsioonis horisontaalselt,” sõnas Realo.
“Kõik kolm juhti on meie organisatsioonis töötanud pikaajaliselt ning osaledes juhtkonna töös, on neil olnud võimalus saada põhjalik ülevaade ettevõtte erinevatest tegevusvaldkondadest. Kuna pean tippjuhi töös kõige olulisemaks oskuseid ja kogemusi just inimeste juhtimisel, olen kindel, et mu kolleegid saavad koostöös meie väga pädevate spetsialistidega uute valdkondade juhtimisega suurepäraselt hakkama,” sõnas Realo.
Circle K uus mootorikütuste jaemüügidirektor Raimo Vahtrik on kontsernis, sealhulgas Ameerika Ühendriikide ja Venemaa äriüksuses, töötanud 25 aastat, jaemüügidirektori ametikohale asunud Hedi Nurme-McDonald kümme aastat ning kaubandusdirektori koha üle võtnud Diana Veigel seitse aastat. Ajutiselt vabaks jäänud turundusjuhi kohale asub kaheks järgnevaks aastaks varem turundusspetsialistina töötanud Madli Merila. Uue personalidirektori leidmiseks on Circle K välja kuulutanud värbamiskonkursi.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.