Alates 31. oktoobrist täidab Kaubamaja turundusdirektori ametikohustusi Enel Kolk. Senine turundusdirektor Britta Ratas läks lapsehoolduspuhkusele.
„Mul on tõesti hea meel ja au anda oma panus Kaubamaja arengusse ja turundustegevusse,“ ütles Kolk.
Ta usub, et Kaubamajal on koht iga eestlase südames. „Turundajale on see suur vastutus ning kahtlemata põnev väljakutse. Minu jaoks on see lõputult paeluv ning suhtun suure kirega võimalusse kanda edasi Kaubamaja väärtusi, mis ühelt poolt räägivad ettevõtte väärikast ajaloost ja pikkadest traditsioonidest, kuid teisalt on Kaubamaja siiski Eesti ärimaastiku ja kaubanduse vankumatu lipulaev, mis ei väsi üllatamast innovatiivsete lahenduste, trendikuse ja avatusega,“ rääkis värske turundusdirektor oma uuest vastutusest ja väljakutsest.
Enel Kolk on lansseerinud kodumaise tarbekeemia sarja Mayer ning hiljem juhtinud ka selle turundust. Seitse aastat vastutas ta Balbiino turunduse, kommunikatsiooni ja tootearenduse eest ning käesoleva aasta septembris juhtis ta ülemaailmse Maailmakoristuspäeva rahvusvahelist kommunikatsiooni.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.