Hiina e-kaubandusettevõte Alibaba müüs vallalistele pühendatud iga-aastasel ostufestivalil 24 tunniga üle 27 miljardi euro väärtuses kaupu, vahendab CNBC.
Kui eelmisel aastal kujunes kogu ööpäeva müügi tulemuseks ligi 21,3 miljardit eurot, siis tänavu suudeti juba 16 tunniga mullune number ületada.
Ostufestivali esimese tunniga suutis Alibaba müüa 8,75 miljardi euro väärtuses kaupu. Mulluse müügipäeva algusega võrreldes suutis Hiina suurfirma esimesel tunnil müüa 21% rohkem. Sel perioodil olid ettevõtte teatel müüduimad kaubad Xiaomi, Apple'i ja Dysoni tooted, vahendas Bloomberg.
Praeguseks on üritus muutunud nii suureks, et on hakatud rääkima potentsiaalsest kahjust keskkonnale, sest seoses ostudega tekitatakse ka palju pakkematerjali – ainuüksi sel aastal loodab Alibaba panna teele miljard pakki.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.