Novembris omandas Eesti suurim professionaalsete ilutoodete müüja Tradehouse OÜ osaluse looduskosmeetika tootmisettevõttes LUUV OÜ.
- Jüri Paltser ja Avo Kivimaa
Tradehouse asutaja Avo Kivimaa rääkis, et nad on juba pikemat aega mõelnud oma tootmise alustamise peale, aga pole olnud sobivat võimalust. "LUUVi näol on tegemist ambitsioonika ettevõttega, kes teeb kogu tootearenduse ise ning omab ka tootmisüksust. Meile on see hea võimalus tootmisesse sisenemiseks ning sedasi saame anda oma panuse Eesti kosmeetikatööstuse arengusse,“ lisas Kivimaa.
„Võib öelda, et saime kokku nn võit-võit-olukorra, kus mõlemad pooled saavad oma tugevused ühise eesmärgi nimel mängu panna," sõnas LUUVi üks omanikest Jüri Paltser. Tema sõnul on Tradehouse partnerina nende jaoks kindlam seljatagune sellel konkurentsitihedal turul ning see aitab neil kindlasti kiiremini areneda.
Esialgsete plaanide kohaselt laiendatakse tootmisvõimalusi ning jätkatakse omatoodete arendusega. Hetkel on kogu tootearendus olnud n-ö majasisene, kuid nüüd püütakse lisaks kaasata Eesti ülikoolide ressursse. Esimesed eelkokkuleppedki selles vallas on ettevõtetel juba tehtud. Tootearendus ja selles loodud innovatsioon on kindlasti ka edaspidi fookuses. Oodata on nii müügivõrgu kui ka tootevaliku laienemist juba 2019. aasta kevadel. Sihikule võetakse nii Põhjamaade eksportturud kui Euroopa vallutamine.
„Ees on põnevad ajad ja ma usun, et LUUV alustab siit oma edulugu,“ on Paltser enesekindel.
2002. aastal asutatud Tradehouse OÜ on üks Põhjamaade suurimaid professionaalsete ilutoodete edasimüüjaid ja maaletoojaid. Tradehouse’i mullune käive oli 10 miljonit eurot, 2018. aasta prognoos on 14 miljonit eurot, ettevõte annab tööd 110 töötajale.
LUUV OÜ on loodud 2017. aasta kevadel ning toodab ja turustab looduskosmeetikat LUUV kaubamärgi all. LUUVi tootevalikusse kuuluvad looduslikud ja veganisõbralikud šampoonid, palsamid, dušigeelid, kehakreemid, niisutavad kehaõlid ja isepruunistavad kuivõlid.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.