Tallinki püsikliendiprogrammiga Club One liitus eelmisel nädalal 2,5 miljones inimene, kokku on sadade koostööpartneritega Läänemere ühe suurema lojaalsusprogrammiga liitunuid ligi 160 riigist.
“Suurim osa Club One’i kliente tuleb oodatult meie põhiturgudelt ehk Soomest, Eestist, Rootsist ja Lätist,” kommenteeris Club One’i juht Helena Raud. “Kuid tugevalt on esindatud ka ülejäänud lähiriikide elanikud – Venemaalt, Leedust, Saksamaalt, Norrast ja Taanist.”
Raua sõnul on viimase 1,5 aasta kliendiarvu kasvus tooni andnud elektroonilise kliendikaardi valinud inimeste hulk ja seda kõigi riikide lõikes. “Alates Club One’i klubikaardi digitaalseks muutmisest 2017. aasta kevadel on kliendid hakanud ka kaarti keskmiselt rohkem kasutama, kuna mobiiltelefoniga on kliendikaart alati kaasas ja seda on mugav iga ostuga esitada,” rääkis Raud.
Võttes aluseks riikide rahvaarvu, on Club One’iga liitunud sisuliselt iga neljas Soome ja Eesti elanik. “Keskmiselt teevad meie koduturgudel Eesti kliendid seitse ning soomlased neli reisi aastas, lätlased-rootslased aga kolm,” lisas ta.
Sarnaselt Tallinki reisijatearvu üldise dünaamikaga on tunnetatav ka Aasiast pärit klientide lisandumine, keda on Club One’i liikmete seas juba sama palju kui näiteks Taanist.
Club One’i kliendikontole registreeritakse ühe pere liikmed, kelle ühisele kontole kogutakse iga ostuga boonuspunkte ning kliendikontoga kaasnevaid soodustusi saavad kasutada kõik pereliikmed. Club One’i kaartidega tehakse igapäevaselt Tallinki laevadel keskmiselt kuni 80 000 tehingut.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.