DDB Brand Capitali Eesti armastatuimate kaubamärkide edetabelist leiab logistikafirmade seas kõrgeimalt kohalt Itella SmarPOSTi, mis platseerus 14. kohal, temast tahapoole jäid Omniva (25.) ja DPD (89.). Transpordifirmadest oli kõrgel viiendal kohal Lux Express, kuuendal kohal aga kütusemüüja Circle K.
- Tondi Selveris Itella pakiautomaati kasutamas. Foto: Andres Haabu
"Olla oma valdkonnas armastatuim on suur tunnustus," sõnab Itella Estonia kliendikogemuse direktor Monika Prits ning lisab, et logistikapartneri peamine eesmärk on aidata kliendil pühendada võimalikult palju energiat enda põhitegevusele ja oluliselt vähem logistiliste lahendustega tegelemisele. Pakiautomaatide kasutus on kasvuteel, Itella SmartPOST andis sel sügisel pakisaajate ja -saatjate käsutusse veel 15 automaati.
Brand Capital on laiahardeline kaubamärkide ja elustili uuring Baltimaades, mis hõlmab rohkem kui 500 brändi ja 350 eri küsimust. Brändiarmastuse määramiseks esitatakse lihtne küsimus: "Kui tõenäoliselt sa ostad või kasutad seda brändi järgmisel korral?"
Brändi armastajad vastavad, et kindlasti nad ostavad või kasutavad seda brändi ja see on üks eelistatumaid. Uuringut Brand Capital korraldab RAIT Custom Research Baltic (endine GfK). Küsitletakse 15-74 aastaseid inimesi, kes kasutavad internetti vähemalt kord nädalas. Küsitlusele vastas selle aasta juulis ja augustis 820 Eesti inimest.
Kolm Eesti armastatuimat kaubamärki olid Swedbank, Kalev ja SEB.
Kaubamärkide edetabel on saadaval veebilehel:
https://balticbrands.eu/loved-brands/eeSeotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.