7-Eleven avas Texases asuva peakontori juures kassapidajateta kaupluse, mis on hetkel mõeldud ainult ettevõtte töötajatele.
Ettevõtte töötajad logivad sisse vastavasse rakendusse, registreerivad ennast kauplusesse sisenedes, skaneerides tooteid kaupluses olles ning väljudes. 65 ruutmeetrises kaupluses on müügil 7-Eleveni kõige populaarsemad tooted, sealhulgas joogid, suupisted, toidukaubad, käsimüügiravimid ja esmatarbekaubad.
„Meie eesmärk on tarbijate ootusi kiiremate, lihtsamate tehingute ja sujuva ostukogemusega ületada,“ ütles ettevõtte vanem asepresident ja teabejuht Mani Suri. Ta lisas, et uue poe tehnoloogia tutvustamine oma töötajatele on osutunud väga produktiivseks viisiks testida ja õppida vigadest, enne kui laiema publiku ette minnakse.
„Inimesed on tagasisidet andes väga ausad ja avameelsed ning see võimaldab meil sellest kogemusest õppida ja teha kiireid muudatusi. See 7-Eleveni inseneride loodud ja kohandatud tehnoloogia on mõeldud kasutamiseks meie praegustele ja tulevastele klientidele. Me jätkame innovatsiooni ja värskete, uuenduslike ning tervislike toiduvalikutega ostukogemuse ühendamist.“
Täna pole teada, kui kiiresti antud kontseptsioon suuremale avalikkusele tutvustatakse.
7-Eleven on varasemalt mõned oma kaupluses testinud nutitelefonirakendust, mis võimaldab klientidel kasutada oma telefone toodete skänneerimiseks ja nende eest maksmiseks. Nendes kauplustes on klientide jaoks endiselt olemas traditsiooniline kassa.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.