K-rauta pakub üle Eesti oma kauplustes klientidele võimalust teha tellimus koos kaupade komplekteerimisega spetsiaalses internetikeskkonnas ning minna oma ostudele seitsmes Eesti linnas kauplusesse 2 tunni pärast järele, samuti on võimalik tellida kojuvedu kullerteenusena.
“Oleme eriolukorra ajal rakendanud mitmeid meetmeid klientide ja oma töötajate ohutuse tagamiseks,” lausus K-rauta kaupluseid opereeriva Kesko Senukai Estonia tegevjuht Donatas Zalobaitis. “Käes on kevad ja paljudes kodudes erinevate kodu- ja aiatööde aeg. Inimesed soovivad sooritada ostud ohutult ja ilma mitmepäevase ooteajata ning just seda me tellimuskeskuses võimaldame ja garanteerime kauba komplekteerimise kuni 2 tunni jooksul.”
Zalobaitise sõnul saavad ostjad kauba kätte ohutult, minnes komplekteeritud ostudele järele kaubahoovi ning kaupade üleandmine on kontaktivaba.
K-rauta hakkas tellimuste komplekteerimist telefoni ja e-kirja teel pakkuma juba aprilli alguses, kuid nüüdsest on avatud ka ühtne keskkond, kus oma ostud sooritada ja seejärel kauplusesse järele minna – Tallinnas Haaberstis ja Tondil, Tartus, Pärnus, Rakveres, Valgas, Võrus ja Kuressaares. Samuti on võimalik tellida kaup kulleriga koju.
“Inimesed soovivad kõrvuti tavapärase e-ostlemisega lahendust, kus kaubatarnena eelistatakse ise järeletulemist, seda eriti mahuliselt suuremate ostude puhul – olgu näiteks mullad, väetised ja istikud-taimed ja ka mitmesugused erigabariidilised kaubad nagu põranda- ja laeliistud, aiatööriistad ja -masinad jne,” lisas Zalobaitis.
Seotud lood
Selveri müügid kinnitavad, et jõulude ajal eelistatakse traditsioonilisi maitseid, kuid alati on ruumi innovatsioonile. Seetõttu tuleb Selveri Köök igal aastal välja uute ja eriliste jõulutoodetega. Kulinaaria tegevdirektor Merje Kips räägib lähemalt.