• 08.05.20, 08:30

Heinar Põldma: selle aasta lõpetame esimest korda miinuses

Põldma Kaubanduse AS pole 25 aasta jooksul kunagi kahjumisse kukkunud, kuid tundub, et see aasta on ikka nii raske, et peame lõpetama miinusega, ütles ettevõtte juht ja omanik Heinar Põldma.
Põldma Kaubanduse juht ja omanik Heinar Põldma ütles, et ilmselt sellel aastal nad kauplusi ei sulge, kuid järgmisel aastal tuleb põhjalik kaupluste revideerimine.
  • Põldma Kaubanduse juht ja omanik Heinar Põldma ütles, et ilmselt sellel aastal nad kauplusi ei sulge, kuid järgmisel aastal tuleb põhjalik kaupluste revideerimine. Foto: Veiko Tõkman
Põldma Kaubandusele oli 2020. aasta esimene kvartal väga hea ning ettevõtte käive kasvas 10% võrreldes 2019. aasta esimese kvartaliga. „Teise kvartali käive peaks tulema 60% madalam, kolmandas kvartalis on käibelangus 50% ning neljandas kvartalis on käive 40% väiksem, kui eelmisel aastal,“ rääkis Põldma selle aasta prognoosist.

Seotud lood

Saated
  • 13.12.19, 14:06
Põldma Kaubandus sihib 100 miljoni eurost käivet
Põldma Kaubanduse asutaja ja tegevjuht Heinar Põldma rääkis Äripäeva raadiosaates „Läbilöök“ sellest, kuidas plaanitakse 100 miljoni eurose käibeni kasvada ning mis on nende suurimad väljakutsed.
Uudised
  • 31.10.19, 11:25
Põldma Kaubanduse 25. sünnipäev
Maailmakuulsaid moebrände esindav edukas jaekaubandusettevõte Põldma Kaubanduse AS tähistas teisipäeval Saku suurhallis enda 25. sünnipäeva.
Uudised
  • 30.09.19, 09:50
Põldma ehitab Laagrisse uue kontori- ja outleti
Riidebrändide maaletooja ja Denim Dreami kauplusteketi omanik Heinar Põldma kinnitab, et ehituse esimene etapp algab 2020. kevadel. Praeguse hoone Ehitajate teel annab Põldma Kaubanduse AS pärast väljakolimist rendile.
Uudised
  • 09.10.18, 14:20
Jaekaubanduse TOPi võitjal kasvu osas suured plaanid
Mulluste tulemuste põhjal edukaima jaekaupleja Põldma Kaubanduse omanik ja juhatuse esimees Heinar Põldma ütles, et nad on suunatud kasvule ning vajavad selleks suurepäraseid inimesi ja tarku investeeringuid. E-kaupluse käive kasvab pidevalt ning enda rõivabränd muutub aina edukamaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele