Kuidas edukalt siseneda Saksamaa e-kaubanduse turule?
Koroonapandeemia on vallandanud e-kaubanduse buumi kogu maailmas, seejuures on Saksamaa kasvanud lõpptarbijale mõeldud B2C segmendis mahult teiseks suurimaks turuks Euroopas Suurbritannia järel, kirjutab EASi Saksamaa ekspordinõunik Leana Kammertöns.
Populaarseimad tootekategooriad on riided ja jalatsid, raamatud ning elektroonika. Tähelepanuväärne on ärikliendile mõeldud B2B segmendis toimunud suur käibekasv, mis viitab selle segmendi tähtsuse järkjärgulisele suurenemisele.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.