• 20.04.21, 10:30

Kuidas edukalt siseneda Saksamaa e-kaubanduse turule?

Koroonapandeemia on vallandanud e-kaubanduse buumi kogu maailmas, seejuures on Saksamaa kasvanud lõpptarbijale mõeldud B2C segmendis mahult teiseks suurimaks turuks Euroopas Suurbritannia järel, kirjutab EASi Saksamaa ekspordinõunik Leana Kammertöns.
EASi Saksamaa ekspordinõunik Leana Kammertöns
  • EASi Saksamaa ekspordinõunik Leana Kammertöns
Populaarseimad tootekategooriad on riided ja jalatsid, raamatud ning elektroonika. Tähelepanuväärne on ärikliendile mõeldud B2B segmendis toimunud suur käibekasv, mis viitab selle segmendi tähtsuse järkjärgulisele suurenemisele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele