• 19.11.21, 09:01

Eestlased eelistavad lisaks mahetoidule ka mahedalt toodetud riideid

Rimi omamärgitoodete „I love eco“ müüginumbrite võrdlused näitavad, et sel aastal on oodata mahetoodete müügi 120% kasvu.
Eestlased eelistavad lisaks mahetoidule ka mahedalt toodetud riideid
  • Foto: Pressimaterjalid
Üllatuslikult on eelmise aastaga võrreldes enim kasvanud omamärgitoode müük lasteriiete segmendis (+ 291%). Ka kolmandal kohal on mahedalt toodetud riided, täpsemalt ööriided ja pesu (+ 182%). Endiselt läheb hästi mahedate puu- ja köögiviljade müük (kasv 216%). Aastatega on kasvanud ka toodete valik, mis 2019. aastal koosnes 722 erinevast tootest ja on 2021. aastal jõudnud 1421 tooteni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele