Norra pereettevõttele Reitan kuuluva R-Kioski ja Caffeine’i eelmise aasta müüginumbritest selgub, et kokku müüdi Eestis üle miljoni saiakese ning rohkem kui pool miljonit hot dog’i. Kogu toiduvaliku ja küpsetiste müük jõudis 2021. aastal kriisieelsele tasemele, kasvades aastaga enam kui 50% võrra.
„Miljonist müüdud saiakesest moodustasid kaks kolmandikku soolased ja kolmandiku magusad. Inimeste vaieldamatud lemmikud on lihapirukas, viineripirukas ja juusturull. Magusatest saiakestest eelistatakse kohupiimataskut, kaneelisaiakest ja kirsi-kohupiimastruudlit,“ ütles R-Kioski ostujuht Triin Vöörmann.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.