• 28.02.22, 09:12

R-Kiosk Estonia AS ja Lehepunkt lõpetavad Venemaa päritolu kaupade müügi ja levitamise

Seoses Venemaa sõjalise agressiooniga Ukraina vastu lõpetab Norra pereettevõte Reitan kõigis neile kuuluvates Baltikumi ettevõtetes Venemaa ja Valgevene päritoluga kaupade müügi ja levitamise. Eestis puudutab otsus R-Kioski väikepoode, Caffeine’i kohvikuid ning ajakirjanduse hulgimüügiga tegeleva Lehepunkti sortimenti.
R-Kiosk
  • R-Kiosk Foto: Rauno Liivand
R-Kioski tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul soovitakse sarnaselt paljude teiste ettevõtetega näidata selle sammuga toetust Ukraina rahvale. Selle muudatusega lõpetatakse Venemaalt ja Valgevenest pärit toodete ja ajakirjanduse müük. Teistest riikidest pärit venekeelne ajakirjandus jääb müügile.

Seotud lood

Uudised
  • 25.02.22, 16:57
Sanitex eemaldab tootevalikust Venemaa ja Valgevene päritoluga kaubad
Vastuseks Venemaa tegevusele Ukrainas, peatab logistikaettevõte Sanitex kaupade sisseostu Venemaalt ja Valgevenest. Samuti otsustas ettevõte lõpetada ka teiste edasimüüjate käest Venemaa ja Valgevene päritolu kaupade soetamine.
Uudised
  • 25.02.22, 16:13
Liviko otsustas, et peatab Venemaa ja Valgevene toodete ostud
AS Liviko juht Janek Kalvi teatas, et nad on otsustanud peatada Venemaa ja Valgevene toodete impordi.
Uudised
  • 25.02.22, 10:00
Kõik toiduketid lõpetavad Venemaa ja Valgevene kaupade müügi oma kauplustes
Otsusest on teada andnud Rimi, Coop, Selver, Meie toidukaubad, Maxima, Grossi Toidukaubad, Aldar Eesti, Prisma ja Barbora. Lidl tootevalikut kommenteerida ei saa.
Mitmed toiduketid on andnud teada, et nad lõpetavad Venemaa ja Valgevene kaupade müügi oma kauplustes. Samuti teatatakse ka reklaami tegemise lõpetamisest Vene telekanalites.
Uudised
  • 25.02.22, 17:13
Siberi odavkett avas vaikselt Narvas uksed
Paar kuud tagasi avas Siberi päritolu odavkett MERE Narvas oma esimese kaupluslao uksed ilma igasuguse reklaamita.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele