Tallinnas Rotermanni kvartalis äsja avatud Ivo Nikkolo pood on brändi esimene uue kontseptsiooniga kauplus Eestis.
Baltika Grupi jae arenduse ja opereerimise juht Marek Kornõšev rõõmustab, et projekt, mida on planeeritud enam kui poolteist aastat, on lõpuks valmis saanud. „Uus Ivo Nikkolo on mõeldud kaasaegsele naisele, kuid ainult toode ei muuda brändi atraktiivseks. Tahame, et uus hingamine ja kontseptsioon väljenduksid ka kogemuses, mida klient saab meie poes osteldes. Usume, et tänu maitsekale välimusele ja parimale klienditeenindusele on värskelt avatud pood meie sihtgrupile atraktiivsem kui kunagi varem,“ lisas Kornõšev.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.