• 06.04.22, 16:46

Tootearenduse trendid: uudistooteid tahetakse, kuid esmatarbijate osakaal väheneb

Tarbijatrendid muutuvad väga kiiresti ning tootjad peavad samuti suutma sellele kiirelt reageerida, et konkurentidega ikka sammu pidada. Vastavalt sellele muutuvad ka erinevad tooted lettidel. Kuid millega tuleb tootearenduse puhul arvestada?
Fotol (vasakult): Toiduliidu juht Sirje Potisepp, Nielsen Eesti tegevjuht Erlend Villems, A. Le Coq turundusjuht Katrin Vernik ja HKScan Estonia turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus.
  • Fotol (vasakult): Toiduliidu juht Sirje Potisepp, Nielsen Eesti tegevjuht Erlend Villems, A. Le Coq turundusjuht Katrin Vernik ja HKScan Estonia turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus. Foto: Raul Mee
Nielsen Eesti tegevjuhi Erlend Villemsi sõnul on tarbija jaoks väga oluline see, et toode oleks värske. Samuti on oluline, et toit oleks ka ohutu. “Teemaks on tulnud erinevad lisaained, mida toodetes leidub. Inimesed vaatavad järjest enam pakendeid ja loevad, mis seal kirjas on. Tarbija jaoks on oluline ka see, et tootja oleks jätkusuutlik ja keskkonnateadlik. Loomulikult mängib suurt rolli ka hind. Esmatarbekaupade puhul vaadatakse hindu enim. Luksuskaupade puhul hind nii olulist rolli ei mängi, kuna neid tooteid ostetakse vähem,” ütles Villems, lisades, et tarbija eelistab rohkem ka kohalikku toorainet ja tootjaid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele