• 14.02.23, 09:43

Uuring: eestimaalased hindavad enim Hesburgerit

Socio Uuringukeskuse poolt läbi viidud uuringu põhjal on eestimaalaste seas kõige soositumaks kiirtoidukohaks Hesburger, mida külastab regulaarselt 21% elanikkonnast. Sellele järgnevad Circle K (20%) ja McDonald’s (16%); Burger Kingi ja KFC külastamine jääb 3-6% vahemikku.
Uuring: eestimaalased hindavad enim Hesburgerit
  • Foto: Aive Hiiepuu
Hesburgerit eelistavad tarbijad kolmel põhjusel: sobivad restoranide asukohad, taskukohased hinnad ja tellimuste lühikesed ooteajad. Kiireks nälja kustutamiseks pöördutakse ennekõike Hesburgeri või Circle K poole, samas kui sõpradega aja veetmiseks või perega väljas söömiseks tehakse valik Hesburgeri ja McDonald’si vahel. Hesburgeri eeliseks on siinkohal hea hinna ja kvaliteedi suhe.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele