• 25.02.25, 11:35

Euroopa autoturg vajutab pidurit, müük langeb

Eelmisel aastal Euroopa Liidus napilt plusspoolele kerkinud uute sõiduautode müük tegi alanud aasta esimesel kuul läbi languse.
Euroopa autoturg vajutab pidurit, müük langeb
  • Foto: Liis Treimann
Jaanuaris müüdi Euroopa Liidu riikides kokku 831 201 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta jaanuarikuu müügitulemustega võrreldes 2,6% miinuspoolele.

Seotud lood

Uudised
  • 20.02.25, 12:56
2030. aasta autoturu prognoos: suurima kasvu teevad elektriautod
2030. aastal võiks Eesti autoturg tänasest mõnevõrra erineda. Eestimaalaste autopark läheb tagasihoidlikumaks, kusjuures teevad suurima kasvu elektriautod. Autojagamise teenused sõiduvahendi omamise ees edumaad ei saavuta.
Uudised
  • 16.01.25, 17:13
TKM Grupi juhatuse esimees: ennustatakse väikest majanduskasvu, ent mina sellesse ei usu
TKM Grupi juhatuse liige Raul Puusepp selgitas, et kuigi majandus on olnud languses, saab grupp lõppkokkuvõttes tulemustega ikkagi rahul olla. Erinevalt optimistlikust ennustustest, et majandus pöördub kasvule, siis Puusepp julgeb selles kahelda.
Uudised
  • 05.02.25, 15:26
Autoturg langes jaanuaris üle 60 protsendi, luubi all on sooduspakkumised
Eesti uute sõidukite turg alustas 2025. aastat ootuspäraselt rahulikult, kajastades autoturu hooajalisust ning uuest aastast kehtima hakanud automaksu mõju. Jaanuaris registreeriti 66,5% vähem uusi sõidukeid (M1 + N1 kategooriates) võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Uudised
  • 03.02.25, 10:41
Autode registreerimistasu tagastamine võib käivitada sõidukite väljarände laine
Mootorsõidukimaks võib tuua ootamatu tagajärje: Balti riikide kasutatud autode müüja Longo Groupi müügidirektor Rainer Uukkivi näeb, et lisaks selle aasta alguse järsule automüügi langusele võivad paljud autoomanikud hakata edaspidi oma sõidukeid registreerimistasu tagasisaamiseks Lätti ja Leetu müüma.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.02.25, 10:18
Puhtus kui konkurentsieelis: kestlikud lahendused HORECA sektorile
Restorani või hotelli puhtus on sageli nähtamatu- kuni hetkeni, mil see pole enam tasemel. Kliendid ei pruugi märgata laitmatult hooldatud ruume, kuid kui hügieen jätab soovida, mõjutab see otseselt rahulolu ja korduvkülastusi. Kas teie ettevõtte puhastuslahendused loovad kindlustunde või jätavad ruumi kahtlusteks? Õige strateegia muudab puhtuse mitte ainult hügieeninõudeks, vaid tugevaks konkurentsieeliseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele