• 16.09.25, 17:07

Ekspert selgitab: mis on eduka müügikirja saladus?

Kas müügikiri peaks olema lühike ja terav või pigem põhjalik ja informatiivne? Ei ole üht kindlat retsepti – oluline on, et kiri sobituks nii sihtrühma kui ka konkreetse pakkumise konteksti, ütles digistrateeg Marika Juusu.
Veebikooli asutaja ja digistrateeg Marika Juusu
  • Veebikooli asutaja ja digistrateeg Marika Juusu
  • Foto: Erakogu
Marika Juusu selgitas, et mõnikord töötab kõige paremini just väga lühike ja konkreetne kiri, mis tekitab lugejas uudishimu ja paneb kohe klikkima. Seda eriti juhul, kui adressaat on juba teemaga kursis. „Teinekord on aga vaja pikemat kirja, kus räägin lahti tausta, toon näiteid ja annan väärtust – nii saab kasvatada usaldust,“ ütleb ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.09.25, 09:00
Tark kaupmees maksete kogumisele raha ei raiska
Kuidas nullida maksetega seotud kulud ja suunata sääst ettevõtte kasvu, õpetab Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele