Kui ettevõte on valinud endale sobiliku müügitarkvara, siis sellele järgnevad olulised sammud, millele tuleb kindlasti tähelepanu pöörata. Saates "Nimed müügitahvlil" räägivad Forus Taxi äriklientide valdkonnajuht Urmas Kamdron ja Stokkeri juhatuse liige Madis Kaur enda kogemustest müügitarkvara juurutamisel ning sellest, millised on nende suurimad õppetunnid seal, mida tasub teistel kindlasti vältida.
Luubi all on kaks müügitarkvara turu liidrit, Pipedrive ja Salesforce. Saates tuuakse välja liidestuse, partneri valiku, meeskonna pardale toomise ning ka selle, kuidas võiks raha tagasi teenida.
Saadet juhib Silver Rooger.
Piltidel: Madis Kaur, Silver Rooger ja Urmas Kamdron.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.