• 02.08.21, 16:29

Idufirma loob poed, kus kliendid kunagi käima ei hakka

Eestis tegutseva ja laieneda plaaniva hämara poe Foodbit üks asutaja ja juht Alar Voogla selgitas hommikuprogrammis, kuidas uus formaat kaubandusturule sobitub.
Foodbiti taga on Gert-Kristjan Rungi, Kristi ja Alar Voogla.
  • Foodbiti taga on Gert-Kristjan Rungi, Kristi ja Alar Voogla.
  • Foto: Maarit Eerme
Dark store ehk hämar või tume pood on uus formaat kaubanduses, kus kliendid tellivad tooted äpist või veebist ning kuller toimetab need loetud minutitega ostjani.

Seotud lood

Uudised
  • 23.07.21, 13:23
Kauplus, mida esmapilgul näha ei ole
Tallinnasse on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Kaubandus.ee vestles Eesti esimese dark store kontseptsiooni maaletooja FoodBit eestvedajatega, mis endast kujutab nende toidupood ja millised on nende plaanid.
  • ST
Sisuturundus
  • 10.04.25, 12:49
Selver 30: kuidas tühjast angaarist sai Eesti tippjaekett
Saates tähistame 30. sünnipäeva Eesti ühe tuntuma jaeketi – Selveri – seltsis. Selveri teekond algas 1995. aastal Lasnamäelt tagasihoidliku punastest tellistest angaariga, millest kasvas välja kaasaegne supermarket ning sealt edasi üleriigiline kett kümnete tuhandete klientidega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele