• ST
  • 17.03.25, 11:40

Parim pank kaupmehele: Coop Pank pakub tasuta makseid ja nutikat terminali

Ettevõtjate jaoks on kulude optimeerimine olulisem kui kunagi varem. Coop Pank on astunud sammu edasi ning pakub oma klientidele võimalust saada tagasi kõik Montonio makselahenduste kulud. See tähendab, et Coop Panga äriklientidel on võimalik makseid vastu võtta tasuta!
Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas.
  • Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas. Foto: sergeizjuganov.com
Mida suuremaks kasvab e-poe müük, seda olulisem on leida endale parim makselahendus. Paljud kaupmehed ei pruugi arvestada, kui suurt osa nende kasumist neelavad pangalingi- ja kaardimaksete tasud. Suuremate müügimahtude puhul võib see tähendada märkimisväärset lisakulu, mis otseselt mõjutab ettevõtte kasumlikkust.
Kaupmehel, kellel aastane e-poe käive on 120 000 eurot, võib pangalinkide ja kaardimaksete vastuvõtmisele kuluda rohkem kui 2000 eurot, sõltuvalt kaardimaksete arvust ja keskmise ostukorvi summast. See on raha, mida ettevõtja ei saa suunata äri kasvatamisse või kliendikogemuse parendamisse.
Selleks, et e-poe pidamist ja kasvatamist soodsamaks teha, lõi Coop Pank oma klientidele uudse kaupmehe boonusprogrammi, mis võimaldab ettevõtjatel saada kõik Montonio makselahenduste kulud tagasi ja suunata säästetud raha äri arendamisse.
„Meie eesmärk on koostöös Montonioga pakkuda alternatiivi kulukatele makselahendustele. Madalamatest kuludest võidavad nii kaupmehed kui nende kliendid,“ sõnab Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas. „Usume, et ettevõtjate toetamine aitab kaasa kogu majanduse elavnemisele,“ lisab ta.
Kaupmehe boonus sobib kõigile käibemaksukohuslasest ettevõtetele, kuid enim võidavad sellest need e-poe pidajad, kes teevad aastas kümnete või isegi sadade tuhandete eurode eest müüki. Näiteks 72 000 eurose müügituluga ettevõte saab boonusprogrammiga võita aastas kuni 1200 eurot. Kui aastane müügitulu ulatub 150 000 euroni, siis võib võit olla lausa 2500 eurot.
Mida aktiivsemat müüki e-pood teeb ja mida rohkem kliente kasutab kaardiga maksmise võimalust, seda enam ettevõtja boonusprogrammist kasu saab. Boonusel fikseeritud ülempiiri ei ole, suurte mahtude korral võib boonus ulatuda ka kümnetesse tuhandetesse eurodesse aastas.
  • Foto: maxbelchenko

Pangalingid ja kaardimaksed jäävad e-kaubanduse nurgakiviks

Lisaks hinnale on makselahenduste puhul määrava tähtsusega lai teenuste valik, hea kasutusmugavus ja usaldusväärsus. Montonio pakkumine turul on väga atraktiivne, muuhulgas võimaldavad nad:
  • Makselingi saatmist – lisades väljasaadetavatele arvetele automaatselt makselingid, suurendad kohese maksmise osakaalu ja vähendad võlglastega tegelemise kulu.
  • Tagastusi – automatiseeri tagasimaksed API kaudu või tee seda paari klikiga kaupmehe portaalis.
  • Tarneid – maksemoodul sisaldab ka Unisendi, Omniva, SmartPosti, DPD ja Venipaki tarneid.
Eesti tarbijate eelistused on püsinud stabiilsed – pangalingid on jätkuvalt kõige eelistatum makseviis veebipoodides. „Ilma pangalingita e-pood toimida ei saa – ostjad ootavad tuttavat ja turvalist lahendust,“ selgitab Mettas.
Samal ajal ei tohiks alahinnata kaardimaksete rolli, eriti kui tegemist on kestvuskaupade müügiga. Paljude klientide pangakaartidel on ostukindlustus, mis motiveerib neid kaupu soetama just kaardiga. Kui e-pood kaardimakse võimalust ei paku, võib klient minna teise kaupmehe juurde, kus ta saab soovitud toote endale sobiliku makselahendusega.
Samuti koguvad Eestis populaarsust Apple Pay ja Google Pay, mis pakuvad kiiret ja turvalist maksekogemust. „Mida mitmekesisemad on maksevõimalused, seda suurem on tõenäosus, et klient viib ostu lõpuni,“ rõhutab Mettas.

Nutikas makseterminal sinu telefonis

Coop Panga äriklientidel on nüüd võimalus kasutada nutitelefoni makseterminalina. Eraldiseisev makseterminal tähendab tihti lisakulusid – seadme soetamine, hooldus ja võimalike tehniliste rikete lahendamine võivad tähendada nii rahalist kui ka ajalist kulu. Nutitelefoni-põhine makseterminal pakub sellele lahendust, kuna toimib olemasolevas nutiseadmes ja puudub jooksev kuutasu – vaja on ainult spetsiaalset rakendust.
Tegemist on suurepärase lahendusega kaupmehele, kes on pidevalt liikvel või soovib makseid koguda hooajaliselt. Samuti sobib terminal ka e-kaupmehele, kes soovib osaleda mõnel messil või laadal. Kuna nutitelefon on alati käepärast, on maksete vastuvõtmine mugav ja kiire.
Coop Panga eesmärk on edendada ettevõtlust ning luua võimalikud soodsad võimalused kaupmeestele äri tegemiseks, sõltumata ettevõtte suurusest või poe asukohast.
Uuri kõigi Coop Panga ärikliendi võimaluste kohta lähemalt siit ning paneme koos turu parima pakkumise Sinu jaoks tööle!

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele