Saate "Digipööre kaubanduses ja tööstuses" esimeses pooles saab kuulata salvestust Pärnu Tarneahela konverentsilt, kus Via3L juhatuse esimees Rainer Rohtla ja Columbus Eesti kaubanduse ja logistika ärijuht Piret Masing rääkisid sellest, kuidas KPId aitavad paremat teenust saada?
- Columbus Eesti kaubanduse ja logistika ärijuht Piret Masing ning ärianalüütika valdkonnajuht Kristen Pugi ja Via3L juhatuse esimees Rainer Rohtla (keskel). Foto: Äripäev
Saate teises pooles vestleme Columbus Eesti ärianalüütika valdkonnajuhi Kristen Pugiga ärianalüütika olukorrast Eestis ning eduka ärianalüütika nurgakividest. Juttu tuleb sellest, mis on hetkel Eestis olukord ärianalüütika valdkonnas, kui paljud Eesti ettevõtted tänasel päeval kasutavad üldse ärianalüütika lahendusi, mis ei ole Excel, mis see põhiline takistustegur on, et ärianalüütika lahenduste poole veel ei vaadata ja millised on peamised Eesti juhtide hirmud või müüdid, mis turul levivad.
Saatejuht on Hando Sinisalu.
Kuula saadet siit:
Ärianalüütika tarkvara peaks olema kasutajasõbralik
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.