Tänases saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" võtame kokku mööduva vinge e‑kaubanduse aasta ning vaatame tulevikku, mida 2022. aasta e-kaubandusele toob.
- Saatejuht Art Lukas, Eesti E‑kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät ja Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koik. Foto: Äripäev
Saates arutletakse ka selle üle, millised seadusemuudatused mõjutasid e‑kaubandust ning mis hakkavad mõjutama uuel aastal, kuidas on läinud müük kampaaniate ajal ning hinnatõusist ja tarbijate ostukäitumise muutustest.
Stuudios on Eesti E‑kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät ja Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koik. Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
Kuula saadet siit:
Kas e-kaubanduse vinge aasta jätkub ka 2022. aastal?
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.