• 19.04.22, 14:00

Soovitused, kuidas muuta e‑poe tootetekstid paremaks

Tänases "E‑kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu e‑poe tekstidest ja klienditeenindusest. Toote tekstide olulisusest räägivad saates copywriter Uku Nurk ja e‑kaubanduse entusiast Hando Sinisalu.
Uku Nurk, Art Lukas ja Hando Sinisalu.
  • Uku Nurk, Art Lukas ja Hando Sinisalu. Foto: Äripäev
Lisaks eelnevale keskendutakse saates ka heale tekstile, video sõnumitele toodete juures ning räägitakse nii halbadest kui ka headest toote tekstidest. Saates tuleb juttu ka klienditeenindusest, selle erinevatest kanalitest ning kiirusest ja tarbijate ootustest.
Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
11. mail toimub E-kaubanduse UX konverents, kus lisaks Uku Nurgale ja Hando Sinisalule analüüsivad teised žürii liikmed ligemale 66 Eesti e-poodi ning kuulutatakse välja kõige kasutajasõbralikum e-pood! Tutvu konverentsi programmiga ning pane ennast kirja SIIN.
Kuula saadet siit:
Soovitused, kuidas muuta e-poe tootetekstid paremaks
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele