• 28.03.23, 13:01

Premium toode, kuid laisk müük peletab lõpuks eemale isegi fännid

Seekord on "Nimed müügitahvlil" saates külas AIT-Nord juhatuse liige Marius Vahter, kes räägib enda teekonnast müügiinimesena ja eduka ettevõtjana. Seejärel võetakse koos saatejuhi Silver Roogeriga Dominate Salesist pulkadeks lahti üks Mariuse ostukogemus.
Premium toode, kuid laisk müük peletab lõpuks eemale isegi fännid
  • Foto: Pexels
Saates saad vastused küsimustele:
• Kuidas kõigepealt müügiinimesena saada üle hirmudest ja ebamugavusest? Seejärel, kuidas ettevõtjana müügitöö üle anda nii, et kvaliteet ei kannataks?
• Milline on kliendi ootus, teadmised ja vajadused autot ostes või mõnda suuremat tehingut tehes?
• Kui palju see erineb sellest, mida müügiinimene arvab ja teab?
• Kuidas müügiprotsessis aru saada, kas kliendiks on inimene, kes ostab hinda või keegi, kelle jaoks on oluline saada maksimaalselt hea lahendus?
Kui tugev on fänluse jõud valiku tegemisel ja mis juhtub, kui bränd hakkab oma mugavuse ja süvenematuse tõttu seda kuritarvitama?
Vaatame, kui ohtlik kombinatsioon on kalli toote/teenuse peal valede eeldustega ja mugavustsoonis müügiinimene. Või veel hullem - kui ametis on müügitiimi juht / ettevõtte juht, kes laseb ühel kliendil seda korduvalt kogeda. Mida siis antud olukorras ette võtta juhina ning kuidas see ümber pöörata?
Premium toode, kuid laisk müük peletab lõpuks eemale isegi fännid
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele