Amazoni ettevõtja Egle Raadik suudab inimeste interneti otsisõnade põhjal täielikult ennustada kaupade müügimahtu, selgus Äripäeva raadio hommikuprogrammi intervjuus.
Kaubamaja moeosakonna sisseostja Janar Juhkov ja Amazoni ettevõtja Egle Raadik Foto: Raul Mee
Äripäeva ajakirjanik Gregor Alaküla intervjueeris Kaubamaja moeosakonna sisseostjat Janar Juhkovit ja Amazoni ettevõtjat Egle Raadikut konverentsil Password 2023.
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.