Seekordsesse "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saatesse kutsusime Fifaa tegevjuhi Karel Loide rääkima Ballzy tavapoe ja e-poe sünergiast ning sellest, kuidas need omavahel edukalt toimima on saadud.
- Fifaa tegevjuht Karel Loide ja Kuldar Kullasepp Maksekeskusest. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu ka sellest, kui erinevad on kliendid Eestis, Lätis ja Leedus ning kui vabad käed on neil suurte kaubamärkide turundamisel. Lisaks räägiti ka eristumisest, tarbijakäitumise muutustest ning sellest, miks Ballzy on võtnud eesmärgiks klientidele kaup võimalikult kiirelt kohale toimetada. Saate lõpus jagab Karel Loide ka kuulajatele ka natuke nõu, et enda e-pood ja tavapood edukalt ühte sammu astuma panna.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Ühe eripärase e-poe lugu, mis toimetab ka edukalt tavakauplusena
Seotud lood
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.