• 22.12.23, 11:18

Jõuluvana sõnum jõukatele: ärge seda laste peal välja elage

Jõuluvana Engelberth hinnangul pole majanduslangus kingikotte mõjutanud. Kõlas ka soovitus kingitustega mitte üle pingutada.
Jõuluvana Engelberth palub võtta rahulikult nii jõululauas, aga ka kinke tehes.
  • Jõuluvana Engelberth palub võtta rahulikult nii jõululauas, aga ka kinke tehes. Foto: Erakogu
"Ma tean, et tahetakse head, aga vanemad ja tädid võivad törts üle pingutada, kui see vaene laps peab juba üheksandat korda luuletust lugema," rääkis Engelberth Äripäeva raadios.

Seotud lood

Uudised
  • 20.12.23, 10:52
Taaskasuta ja taaspaki: kuidas muuta jõulukinkide pakkimine jätkusuutlikumaks?
Jõuluperioodil kasvab hüppeliselt pakkematerjalide kasutamine. Eksperdid selgitavad, kuidas jõulude ajal teha jätkusuutlikumaid valikuid ning jagavad nippe nutikateks ja keskkonnasõbralikeks pakkimisvõimalusteks.
Uudised
  • 14.12.23, 11:37
Uuring: kui palju raha kavatsevad Eesti inimesed tänavu jõulukingituste peale kulutada?
Uuringust selgub, et suurem osa inimesi plaanib kingitusi osta 101-200 euro eest. Lisaks nähtub uuringust, et sissetulekute kasvuga ei tõuse kingitustele kulutatav summa.
Uudised
  • 07.12.23, 14:20
SEB: jõulukingituste pealt kokku ei hoita
SEB korraldatud uuringust selgub, et 67% eestimaalastest plaanib jõuludele kulutada sama palju kui aasta varem. Kaks kolmandikku vastanutest kulutab kingitustele kuni 200 eurot.
Uudised
  • 04.12.23, 12:12
Uuring: iga teine eestimaalane arvab, et kingitud hobuse suhu sobib vaadata
SEB korraldatud uuringust selgus, et 50% Eestis elavatest inimestest leiab, et endale mitte nii suurt rõõmu toova pühadekingituse edasikinkimine on jätkusuutlik valik. Sama arvas 35% Lätis ja 32% Leedus elavatest uuringus osalenud inimestest.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele