Miks on nii, et osa meist (nii inimesed kui ettevõtted) suudavad olenemata olukorrast pidevalt edasi areneda, kuid suurem osa mitte. Kas üldse on mõistlik praeguses rasketes majandusoludes tegeleda arengu teemadega? Kuidas analüüsida enda või oma meeskonna hetkeseisu ja leida üles olulised arengukohad?
- Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja müügitreener-konsultant Mardo Kase. Foto: Äripäev
Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja müügitreener-konsultant Mardo Kase räägivad, millised on peamised piiravad mõtteviisid, mis hoiavad meid autopiloodil ja välistavad uutesse kõrgustesse jõudmist? Kuidas neid enda või oma meeskonna puhul tuvastada ja seejärel ümber kujundada? Toome praktilisi näiteid enda ja klientide elust, kuidas antud teemadega tegelemine on aidanud ellu viia suuri muutusi.
"Nimed müügitahvlil" saadet juhivad Silver Rooger ja Mardo Kase.
Arengut piiravad mõtteviisid ja kuidas neid ületades paremate tulemusteni jõuda
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.