• 14.05.24, 15:47

Eraisikult eraisikule müük: millal saab sellest äri ja kuidas pettustest hoiduda

Millal muutub eraisikult eraisikule müük äriks, mil tuleb tulud deklareerida ja millised ohud varitsevad nii müüjat kui ostjat, arutatakse värskes Äripäeva raadio saates “E-kaubanduse areng ja tulevik”.
66% regulaarsetest e-ostlejatest kasutab uuringu järgi inimeselt inimesele ostu-müügiplatvorme.
  • 66% regulaarsetest e-ostlejatest kasutab uuringu järgi inimeselt inimesele ostu-müügiplatvorme. Foto: Panthermedia/Scanpix
Selleks oleme saatesse kutsunud maksu- ja tolliameti tulumaksu osakonna juhataja Madis Laasi ja Põhja prefektuuri Ida-Harju jaoskonna menetlustalituse juhi Inna Toateri.
Nad avavad eraisikult eraisikule müügiga seotud tagamaid, jagavad, mis on neil erilise jälgimise all ja kuidas pettusi vältida. Juttu tuleb ka sellest, kui palju jääb riigil pettuste tõttu tulu saamata, kui palju inimestelt siiski raha välja petetakse ja mis on levinumad skeemid, millest hoiduda.
Samuti jagab maksu- ja tolliamet eraisikutele soovitusi, kuidas on kõige lihtsam tulu deklareerida.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp.
Eraisikult eraisikule müük: millal saab sellest äri ja kuidas pettustest hoiduda
00:00

Seotud lood

Saated
  • 16.04.24, 14:00
Google’i piirangud teevad e‑kaupmeeste elu raskemaks
"E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu värsketest muudatustest ja trendidest, mis seotud turunduslike ja käitumuslike andmete kogumisega digitaalses keskkonnas, peamiselt e‑poodidele. Selleks kutsusime stuudiosse valdkonna tipptegija Mediabrands Digitali Performance tiimi juhi Karl Lilienbergi.
Saated
  • 19.03.24, 14:00
E-kaubanduse järgmine kasv on jäänud kännu taha kinni
"E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu sellest, kuidas praegune majanduslik olukord on mõjutanud tarbijate käitumist e‑kauplustes. Selleks oleme saatesse kutsunud SEB Eesti majandusanalüütiku Mihkel Nestori ja DPD Eesti müügi- ja turundusjuhi Janek Kivimurru.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.10.24, 09:50
Partner Kuukaardi makselahendused koguvad järjest suuremat populaarsust. Loe, mis need on!
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele